101221

2010-12-21 | 10:57:38 | Allmänt


Hallå era sjörövare!

Har precis kommit hem ifrån stallet, hade ju som sagt utsläppet imorse så jag gick upp vid 06.20. Dumpade av hjärtat på jobbet i samma veva och stack till stallet och fixade, rätt skönt att ha det avklarat redan faktiskt. Meningen var att vi skulle handla dom sista julklapparna idag men hjärtat måste jobba över, antar att det får bli imorgon.

Nej nu måste jag duscha och sedan ska jag ta en snabb sväng förbi AF och därefter iväg till Stenungsund för jag har frisörtid idag. Ska bli väldigt skönt att bli av med utväxten kan jag säga och topparna behöver sig ett redigt klipp. Hoppas på att L kanske är ledig en stund och kan ta en fika med mig, hon skulle ringa mig när hon var klar med sitt möte. Time will tell men nu måste jag verkligen sticka! Hörs senare!
 






Kommentarer
Leia ♥ säger:

Skönt att få håret fixat! Skulle behöva toppa mitt!

2010-12-21 | 11:45:14
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback