101207

2010-12-07 | 13:58:02 | Allmänt


Jag har väl nämt innan att två hus ifrån vårat har änder, gåsar whatsoever i sin trädgård va? Jag tog faktiskt en bild på dom idag, dom har alltså fyra av dessa. Tycker det är lite lustigt att man väljer att ha sådanna "husdjur" i ett hus i detta området, dom hör hemma på landet enligt mig.

Nu ska jag laga lite sen lunch och kolla på senaste Gossip Girl och slappa, ikväll har jag insläppet + att hovslagaren kommer så kommer inte vara hemma förens sent idag igen. Och imorgon åker jag och jobbar kommer hem fredag kväll, har insläppet i stallet och på lördag ska jag ut på äventyr och kommer inte hem förens på söndag igen. Kommer alltså knappt träffa mitt hjärta resten av veckan vilket suger. Nåväl vi hörs senare ivartfall.










Kommentarer
Sondrejennifer säger:

Incredible site!

2010-12-13 | 08:47:38
Bloggadress: http://sondrejennifer.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback