folktandvården

2010-08-11 | 12:35:25 | Allmänt


Nu har jag stillat min hunger med en god sallad ifrån paprika och hängt upp tvätten som jag satte på när jag stack iväg imorse. Jag fick mig nyss världenschock när jag satt här i godan ro och kollade på tvn när ytterdörren helt plötsligt slits upp i världens fart, höll på att göra i brallan ;]. Det var hjärtat som sprang in och hämtade en dator han fixat åt en arbetskamrat, fick se han i två sekunder mer än vanligt så jag är nöjd men helvete vad rädd jag blev.

Nu ska jag ta och kika lite på tvn och bara slöa.

Här satt jag vid 08.30 och väntade på att få komma in till tandläkaren..



dagens lunch..







Kommentarer
MATILDA ROSQVIST säger:

ser gott ut! :)

2010-08-11 | 12:54:46
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback