badbollar

2010-08-27 | 11:18:21 | Allmänt


Vi stack in till stan på en fika igår kväll jag och älsk, vi var hemma vid 10 igen ungefär. Vi satte oss på Frank´s och han tog en latte och "raket" jag en kopp thé och en kokosboll. När vi kom hem hoppade jag in i duschen och sedan sängen, sovit som en stock inatt. Jag ska äta frukost nu och sedan ska jag iväg emot stallet och gymmet, L sa att hon ev. skulle komma in till stan idag för lite skitsnack över en fika. Dock tror jag hon sover för hon svarar då inte i telen när man ringer. Vilken latmask. Får väl börja med gymmet och se om hon hör av sig innan jag sticker till stallet, för hinner jag åka dit så är jag ju där ett par timmar så att siA.

Nej nu måste jag äta, jag gick upp starx efter tio och fortfarande inte fått i mig frukost så jag hungrar snart ihjäl! Hörs senare gullungar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback