100804

2010-08-04 | 09:36:25 | Allmänt


Nu har jag gjort mig färdig och ätit frukost, ska bara borsta tänderna och sedan cykla iväg till bussen för att åka till Morando. Det kommer en tjej som ska provrida inför att bli medryttare, hon verkar väldigt vettig och trevlig så hoppas dom går ihop. Blir där i ett par timmar ivartfall, efteråt så ska jag till gymmet så har jag fått det gjort. Sedan ska jag bara hem och slappa, skönt. Vädret är rätt tråkigt ute så får inte alls dåligt samvete! :] Nej nu måste jag skynda mig lite, hörs!

Gröt är perfekt frukost, man står sig länge på en fiberrik havregrynsgröt fo sho!








Kommentarer
SANNA säger:

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

2010-08-04 | 11:24:32
Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/
Gaymasen säger:

Älska gröt till frukost! :D



Och ja, min bror är inte känd för att vara snäll. Höhö. ;D

2010-08-04 | 12:27:05
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback