vårkänslor till tusen

2010-04-09 | 16:46:24 | Allmänt



Har varit ute i trädgården en stund, suttit på en filt och läst lite i boken jag håller på med just nu och njutit av solen, den är verkligen helt fantastisk. Gucc sprang såklart runt om hela tiden då han inte låg brevid, lille bebis. Om ett tag slutar älsk jobbet, ska pussa sönder han med mina vårkänslor! ♥

Jag hoppas på att det är lika bra väder imorgon, då blir det en fika på någon uteservering. Har inte invigt dom ännu så hoppas på att få göra det imorgon. Nu mina vänner ska jag greja lite, hoppas ni får en underbar fredagskväll med massa kvällssol och kroppar fyllda med vårkänslor.

















Kommentarer
linda - pictures, drawings, me säger:

sv: ja den filmen är underbar :D

2010-04-09 | 18:31:20
Bloggadress: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback