100407

2010-04-07 | 17:33:29 | Allmänt



Hjärtat har nyss slutat jobbet och åker han bil är han snart hemma men om han åker buss så är han inte hemma än på ett tag, jag ska ta bussen emot stallet 17.47 så möter han förmodligen då jag går emot bussen om han har tagit buss hem idag vill säga, lite tjötigt men ni fattar?

Tar bussen som går 18.47 istället, så himla fint väder så spelar ingenroll om jag kommer en timma senare direkt. Satt i soffan hela kvällen igår så skönt att inte göra det idag, hihu.

Jag är fortfarande proppmätt efter thaien så kommer inte göra någon middag idag, älsk får äta rester från igår. (roligt att äta det tre måltider på rad? först middagen igår, lunchlåda på jobbet och idag till middag..) men onödigt att ställa sig när jag ändå inte ska ha något, rester är bra ibland alltså. Kommer dock nog vara hungrig när jag kommer hem ifrån stallet så blir väl lite kvällsmat kan jag tänka mig.










Kommentarer
It´s you and me baby ! - Smyckes & dekor tävling pågår :) säger:

åhh, saknar gbg..

2010-04-07 | 19:38:30
Bloggadress: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback