skrattirriterande

2010-04-05 | 22:11:37 | Allmänt



Stack till stallet förut vid 18 tiden och älsk följde faktiskt med mig idag, riktigt trevligt med lite sällskap. Vi borstade och mös lite och gav dom kvällsmat innan vi åkte hem och gjorde middag, idag blev det ost och skinksås. Sprang in en snabbis på turren när vi gick hem med, jag fick ett enormt sug efter choklad nämligen och det fick bli marabou schweizernöt och den knullade en riktigt mycket i munnen idag, helt klart det rätta valet. Blir så himla nöjd när jag känner att jag verkligen gjort ett rätt val, hur irriterande är det inte när man är sugen på något och köper men det är ÄNDÅ FEL?



helt klart det ända rätta idag.

Nu ska jag försöka komma på en film jag vill se, jag är lite sugen på en rätt gammal film men min hjärna är inte med mig idag och mitt minne är helt svart tyP. Någon som har ett filmtips att slänga in?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback