levande död

2010-04-02 | 23:14:55 | Allmänt



Det blev ingen update igår efter bion och anledningen är att jag gick och la mig direkt efter. Idag har jag inte haft någon som hellst lust och inte varit vid datorn i huvudtaget om jag ska vara ärlig utan har hela dagen legat i sängen och läst ut en bok och även kommit en bra bit på den nya jag börjat läsa. Just nu håller jag på att tvätta, lite udda att tvätta kl 23 på en fredagskväll kanske, men jag har inte gjort det på dagen så jag gör det nu så himla skönt att ha en tvättmaskin hemma och slippa hålla på med massa tider osv.



eftersom det är bildbrist här i bloggen så får ni se Guccis favoleksak. En mus med bjällra på svansen som är hysteriskt rolig tydligen, han blir helt tokig med denna ibland. TyP 15;- spänn på Coop.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback