münchen

2010-04-17 | 12:57:35 | Allmänt


Jag var helt slut igår när jag kom hem, åkte hemmifrån vid 4 och stack iväg och köpte kraft och B-vitamin till min kära häst, sedan så åkte vi och hämtade två hösilagebalar och efter det iväg till hästarna. Av med balarna och fixade lite, hämta hästarna och sedan stack vi ut på en ridtur som ska ta ca. 1h och den tog väl närmare 2h igår, hej och hå säger jag bara. Idag blåser det riktigt mycket ute så jag avstår nog från en ridtur idag ska ändå ut och rida imorgon och Morando är inte speciellt förtjust i blåsten när man är ute. (Som dom flesta hästar.)

Nu ska jag ringa min far och berätta att han inte kommer kunna flyga hem ifrån münchen imorgon. Roligt att få åka tåg/buss hem, inte direkt och andra har fått sina resor inställda. Otroligt vad ett vulkanutbrott kan göra, kan tydligen ta månader innan luften blir flygbar helt och hållet igen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback