storm?

2010-04-17 | 19:04:01 | Allmänt


J-vlar vad jag fryser, jag är förfrusen helt och hållet känns det som. Kom hem vid kvart över fem cirkus, hagarna höll på att blåsa ner så behövde fixa det innan jag kunde åka hem, kunde inte fixa det ensam heller så fick ringa Renée så hon fick komma och hjälpa mig. Och det blåser inte lite ute, det lär klassas som storm? När jag stod och slog med släggan för att få ner stolparna så höll jag på att ramla flera gånger då vinden fick tag i en riktigt ordentligt, läbbigt sånt dära. Har krypit i myskläderna + tjocktröja + tofflor + filt över mig och jag fryser fortfarande. Stoppade precis i mig lite köttfärsås ifrån igår men blev inte direkt mätt och jag är riktigt monstersugen på pizza så en sådann ska jag beställa senare ikväll.

Känns som om jag kommer slockna tidigt idag, är verkligen helt slut. Hade jag lagt mig ner bekvämt i soffan nu så hade jag nog somnat på två röda. Imorgon kommer en tjej och provrider (om det inte blåser som idag vill säga..), har ju fortfarande inte hittat en bra medryttare så jakten fortsätter.









Kommentarer
M säger:

Ja för många tycker jag allt :S

2010-04-17 | 20:52:10
Bloggadress: http://conler.blogg.se/
Sara säger:

Vad är din favoritmat?

2010-04-17 | 22:24:52
Bloggadress: http://www.februaritjej.se
Linnea säger:

Snygg blogg!! :D

2010-04-17 | 22:53:25
Bloggadress: http://nellanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback