Travolta

2010-04-09 | 22:48:23 | Allmänt



Jag är så himla trött nu ikväll, jag kom hem ifrån stallet vid 21 och sedan dess har jag inte gjort något alls, har bara kommit ur ridbyxorna ungefär men inte hoppat in i ducshen än så det ska jag alldeles strax göra. Efter duschen ska jag lägga mig här nere i sängen och kika på film för uppe så sitter två karlar och dricker öl och tjötar nämligen. Funderar på om jag ska kika på The Punisher eller Good Will Hunting, får tänka på det medans jag duschar tyP.



det här åt jag idag, vilken middag va? lite äggröra, stekt korv, potatissallad, tomat och fetaost. Men döm inte för ack vad gott det var just idag. Kom på att jag kommer befinna mig i stallet ett tag och hade jag inte ätit innan hade jag varit vrål hungrig och eftersom jag kom hem vid 21 så hade jag inte ohrkat ställa mig och laga middag direkt. Så tog snabbt och slängde ihop lite av vad som fanns i kylen som gick på några minuter.  BTW, tomater + fetaost finns det någon godare kombo?



Fruktansvärt bra film alltså, inte sett den på mega länge nu. Hur bra är inte Travolta? Kommer säkert inte kunna somna så kan nog bli så att det blir båda två filmerna nu ikväll/inatt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback