tacos i mitt hjärta

2010-04-26 | 22:42:31 | Allmänt



Det blev tacos till middag förut, MAH VAD GOTT DET VAR. Efter middagen skynda jag iväg till bussen för att åka till hästen och ge kvällsfoder och mysa lite, hann tyvärr inte rida. Men imorgon ska det ridas, han har börjat få för sig lite hingstfasoner som jag inte gillar direkt mycket. Hoppas bara att han är full med våränslor och att det lugnar ner sig snart. Kom hem för en liten stund sedan och har denna stunden hängt upp mina nytvättade träningskläder och intagit myskläder och soffläge. Ska nu skriva ett foderupplägg till min medryttare så hon vet hur mycket och utav vad, sedan blir det nog duschen och sängen för min del.



Suddig bild men den får duga ;]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback