svärdslundsvägen

2010-04-19 | 21:58:17 | Allmänt



EHH, NI TROR INTE JAG GLÖMMDE ÄGGEN? - Givetvis gjorde jag det, vad annars lixom? Nåväl, hungrig var jag men jag sprang in på turren och köpte grädde och ägg och gick sedan hem och gjorde middag på direkten nästan så min hunger blev stillad rätt fort ivartfall.

Idag testade jag ringa hovslagaren igen, utan något svar. Jag skrev ett sms och fick svar nu ikväll att hon kommer imorgon 13.30, Corona har en tappsko så hon klämmer in mig på samma gång eftersom hon ändå är där så himla bra, han är nämligen väldigt lång nu så det var verkligen på tiden. Så imorgon har jag en fullspäckad dag med mycket fläng fram och tillbaka. Först ska jag på möte hos AF med min jobbcoach kl. 10.00, sedan iväg till hästarna då hovslagaren kommer. Sticka och träna på Sportlife och sedan har jag kvällsmaten så måste iväg till hästarna på kvällen igen. Kommer åka buss x antal gånger imorgon med andra ord.





Stina har kommit tillbaka efter över 1v på Ale kliniken. Hon repar sig rätt okej!



vitsippor!!!





Har en väst i stallet dagar som dessa, blir alldeles för varm med en jacka så har en tunnare tröja, tjocktröja och västen, perfekt. Bara att ta av sig tjocktröjan om det blir för varmt.









Kommentarer
Sofie säger:

fina bilder =)

2010-04-20 | 07:02:30
Bloggadress: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback