sömntuta

2010-04-15 | 11:40:13 | Allmänt



Meningen var att jag skulle gå upp vid 9, vaknade vid 10.30 och trodde klockan var hur sent som hellst kändes som om jag hade sovit hela dagen. Hade råkat riva ner mobilen på golvet och missat mitt alarm, tur att jag vaknade av mig själv annars hade jag inte hunnit med stallet ordetligt, känner mig måttligt stressad fasten jag egentligen inte behöver det. Ska duscha nu och slänga i lite silvershampoo, bloggar innan jag sticker iväg för dagen.








Kommentarer
M i s s M a n s o n säger:

Jag vaknade alltför tidigt imorse, hann sova drygt sex timmar innan jag vaknade av att min mamma dammsög :/

2010-04-15 | 11:48:57
Bloggadress: http://missmanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback