pömsig

2010-04-11 | 02:31:56 | Allmänt



La ju ut en ny annons härom dagen för medryttare och det bara trillar in intressemail, har precis svarat på en tjej som jag fattat tycke för via mailet, skrev en halv roman ungefär och hoppas på att hon kommer och provrider. Men nu ska jag ta och tvätta av mig sminket för det kliar i ögonen något så fruktansvärt, sedan ska jag slå på en film och somna till den är planen. Kommer nog somna riktigt hårt, är dundertrött.



Där hade jag inte min stora skalle på ryggen. Gud vad jag längtar efter att fortsätta med gaddningarna men eftersom det är pengabrist så får det vänta.     Och brunhårig vart jag med ett par blonda skilje slingor (en bak och en fram), ska till frisören på onsdag, kanske blir brunett igen? Håller fortfarande på att bestämma mig vad jag ska göra med kaluffsen är rätt kluven.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback