polispolispotatisgris

2010-04-28 | 15:26:48 | Allmänt



PUUUH att söka jobb är så himla tråkigt och man tröttnar på det efter 3 minuter men ändå så måste man göra det. Jag har dragit ut en begäran på utdrag ur belastningsregistret som jag måste skicka iväg till Polisen, sedan har jag fått en lista med olika förskolor/dagis/älderboende som jag ska ringa och anmäla mig som intresse som vikarie men det kan jag inte göra eftersom min telefon inte funkar och vi har ingen hemtelefon som sagt. När hjärtat kommer hem ifrån jobbet så antar jag att det är försent för att ringa, kan ju alltid testa men klockan är ju rätt mycket då så att siA.





Blev hungrig och tog resterna från igår, slänge ihop lite kassler, champinjoner, fullkornspasta och pesto. + Liten klick minifraiche för att göra det lite krämigt.





Det regnar fortfarande ute och mer dessutom så jag kommer ta bussen till MyOne och sedan vidare till hästen. MyOne ligger väldigt bra måste jag tillägga med, nämligen precis vid gymmet och 35an som jag tar till stallet går precis där utanför med. Himla braigt alltså!









Kommentarer
Elin säger:

Hej! Vad gör du?

Kram!

2010-04-28 | 17:02:48
Bloggadress: http://fleuree.blogg.se/
Linn-lay säger:

va go maten ser ut :D

2010-04-28 | 17:03:47
Bloggadress: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback