ompalompa

2010-04-14 | 23:34:50 | Allmänt



Jag är inte så trött jag borde vara efter få timmars sömn inatt och varit igång hela dagen idag. Är lite halvtrött men inte sovtrött ännu så jag ska slå på det senaste avsnittet av Gossip Girl och efter det ev. en film att somna till. Ska ställa klockan imorgon åka in till stan. Tyvärr har jag ingen som kan hålla mig sällskap men jag lipar inte för det, jag kan allt sysselsätta mig själv. Sedan har jag lunchen i stallet och gymmet ska jag med besöka innan dagens slut + en typ av arbetsintervju förmodligen. Så imorgon är det fullt schema med, inte mig emot.



Det blir giftemål i kvällens avsnitt. :]









Kommentarer
Sara säger:

Har du läst Gossip Girl böckerna?

2010-04-15 | 08:27:57
Bloggadress: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback