matplanering

2010-04-26 | 15:52:28 | Allmänt


Sitter och försöker skriva klart handlingslistan för det vi ska handla idag är strax klar, puh. Ibland kan det vara jobbigt att försöka klura ut vad man ska äta en hel vecka. Känner mig egrann stressad eftersom jag vet att klockan kommer bli rätt mycket ikväll, kommer inte vara hos hästarna förens vid lite över åtta och sedan inte ta bussen hem förens 21.30.  Ska hinna göra middag osv. med. Men men så är det ibland, när jag kommer hem ska jag sitta och studera lite gällande träningen. Här ska läsas på och börjas med mer på allvar....

Gjorde mig precis lite havregrynsgröt och hade på lite hallon, aldrig haft hallon på gröten så innan men det vart riktigt gott. Tycker man det blir för surt är det bara att strö över lite socker, behövs verkligen inte mycket.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback