körv m. brö

2010-04-08 | 19:20:19 | Allmänt



Jag bara måste berätta vad vi åt till "middag" idag, ibland kan man få för sig något man bara måste ha. Och idag var det korv med bröd + potatissallad. (potatissallad på korven är sinnes gott!) Kan tänka er att det var riktigt jävla gott oxå! :] Blev sugen på grillad korv i lördags då vi gjorde årets första grillning. Dock så räknar inte jag det som min första då jag helt och hållet missade att maten var klar och att jag inte lyfte ett finger. (att snacka skit i soffan med Emil och Sacha var tydligen mycket roligare.. glöm inte singstaret och alkoholen.) Så nästa gång det är härligt vårväder på en helg så blir det grillning förhoppningsvis.

Vart några timmar med pappa idag, han körde mig till stallet där jag gav dom egrann mat och borstade och kelade lite, sedan så åkte vi till Torslanda och handlade då vi ändå hade ärenden där och sedan åkte vi och hämtade upp hjärtat på jobbet. Hem och gjorde den avancerade middagen och nu sitter jag här i soffan och gör ingenting. Ska ta och läsa VeckoRevyn och Cosmopolitan som jag köpte förut, saknar att det damper ner tidningar i brevlådan faktiskt. Lite mysfaktor över det inte sant?



Kan äntligen skriva ut saker.



Gucc ligger och sover på ryggstödet bakom mig.







Kommentarer
Sooz Photography säger:

sv: Åh jasså :)



Herregud vilken söt katt!

2010-04-08 | 19:35:51
Bloggadress: http://chiliad.blogg.se/
Milkshake , Lia säger:

gud vilken söt katt :D

2010-04-08 | 20:28:50
Bloggadress: http://milkshake.blogg.se/
milkshake - lou säger:

svar: haha aw, ja han var riktigt fin :)

2010-04-08 | 21:29:51
Bloggadress: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback