frustrerande

2010-04-08 | 14:43:22 | Allmänt



Sitter och väntar på att min kära far ska dyka upp, tar en snabbsväng till stallet och ger hästarna lite sen lunch och sedan så sticker vi nog och käkar och handlar lite. Jag hjälpte även pappa att boka biobiljetter till Änglavakt, snäll dotter jag är ibland, men vad gör man inte för världensböstapappa? ♥

Har nu på dagen sökt lite jobb, jag tror inte att folk som trivs att bara gå hemma och som redan har ett jobb kan förstå sig på hur frustrerande och jobbigt det är att gå arbetslös och inte göra något alls, att inte kunda bidra med något och hur mycket detta trycker ner en. Jag har sänkt min ribba och tog ett säljar jobb, jag testade och det funkade inte. Nu vet jag det - aldrig mer ett säljar jobb. (Jag visste att et inte skulle vra något för mig, men ändå tog jag det då jag var/är desperat efter ett jobb och pengar!). Jag går till AF och gör allt för att göra det enklare men det är inte så enkelt som folk vill sig tro. Och jag har inte varit inskriven i 3 månader så jag kan inte få någon betald praktik och har inte rätt till något pengastöd.

Nu ska jag sluta vara negativ och börja ta på mig ytterkläderna, pappa är här vilken sek som hellst.



Som tur är har jag den bästa man kan ha, Mats ♥








Kommentarer
Sooz Photography säger:

sv: Bara bra här med. & tack!



Skulle du också gå på bio eller bara din pappa? :)

2010-04-08 | 15:27:36
Bloggadress: http://chiliad.blogg.se/
simone säger:

Så vackert, sandbilden! :)

2010-04-08 | 17:07:03
Bloggadress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback