bättre sent än aldrig.

2010-04-25 | 18:17:46 | Allmänt



Det har inte blivit något bloggande dom senaste dagarna då jag inte haft någon som hellst lust att sitta vid en dator. I onsdags så åkte jag och syrran och hälsade på F, efter det stack vi till hästarna och gav dom kvällsmat och sedan vidare emot Uddevalla för att spendera ett par dagar där. Två helt fantastiskt trevliga dagar som jag inte ohrkar skriva speciellt mycket utav. Mysiga frukostar, mysiga ridturer, långa pratstunder, oändliga skratt, fått en oändligträninngsvärk efter att min syster piskat mig sönder och samman på gymmet, fikat i timmar hos en arbetskamrat till syrran and so on.

Bjuder på några bilder..

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback