100405

2010-04-05 | 13:15:55 | Allmänt



Jag har sovit och sovit och sovit. Vaknade för ca. 30min sedan och somnade väl vid tolv tiden igår. Vaknade inte när hjärtat kom och la sig heller, har sovit som en stock helt enkelt och det behövdes kan jag lova. Nu ska jag gå bort till turren och köpa mjölk och bröd. Är vansinigt hungrig men finns inge bröd och ingen mjölk = ingen frukost för jag kan varken göra något med våra pålägg eller göra gröt utan bröd/mjölk. Ni fattar?

Jag har drömt om Åland väldigt mycket inatt, måste snart åka och hälsa på släkten.



farfars hus.



baksidan av huset har vi vattnet...



hopptorn och en liten strand om man går i någon minut.





Faster, pappa och farfar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback