Hej!

2009-09-05 | 18:52:15 | Allmänt


Jag lever, igår så va jag ju hos frisören toppade mig (4cm!) sedan så åkte jag hem till lilla syster en sväng och gjorde slingor där. Hon bestämde sig för att följa med ut så hon följde med hem hit innan vi stack in till stan. Tänkte det skulle vara en någorlunda tidigt och lugn kväll, men tidig blev den då iaf inte. Kröp ner brevid hjärtat vid 04.20 ungefär förstår inte riktigt vart tiden tog vägen.

 


Just nu så sitter jag mest och väntar på att maten som jag precis tog ur ugnen ska svalna lite så vi kan äta. Sedan så har jag tänkt att åka hem till Angelica och ha myskväll och Mats har nog tänkt att umgås med Nicklas idag. Klockan har dock tickat iväg rätt bra och känns rätt sent, ska ivartfall käka nu alldeles strax sedan tänka på refrängen direkt. För en myskväll behövs inte mer än en knut i håret och myskläder så behöva göra mig iordning är ju inget jag behöver tänka på ivartfall.  :)    Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback