jag hatar den nya tv3 loggan!

2009-09-16 | 22:26:46 | Allmänt


.. jag tycker den är så groteskt ful! Jag vet att jag nämnt det innan, men ja det är värt att nämnas igen. ^^


Sitter och slö kollar lite på tvn och surfar runt lite granna. Kollar lite på olika bloggar osv. har vissa jag läser varje dag, vissa jag kikar in på ibland osv. www.mogis.se är en tjej jag verkligen tycker är störtskön i sina videoinlägg, kolla det nyaste. (The crazy french guy) hahaha, ja hon är helt enkelt störtskön. Om jag ska sitta och skriva upp alla så kommer detta inlägget bli långt och säkerligen förvirrande men kan iaf skriva upp ett par stycken av dom stora bloggarna jag läser varje dag.. (:

www.stinalee.se  
www.lindablom.se 
www.kenzas.se  
http://blogg.veckorevyn.com/tyras/  
www.fokis.se



Nej nu ska jag diska sedan tänkte jag slänga in ett inlägg om dagens middag! (;  Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback