TV3 VAD HÄNDER!?

2009-09-07 | 19:58:35 | Allmänt



Sådär ja, mätt och belåten och helt slutkörd. Är trött och hängig och varit hela dagen, första dagen på jobbet gick bra. Men, saker som måste diskuteras och tänkas på. Det har blivit ändringar och jag vet inte riktigt om jag vill gå med på allting.. Nåväl, har träffat Linnéa och hennes pojkvän Daniel en sväng idag med, följde med dom efter jobbet till bäckebol där dom köpte Wii. Hade en tanke på att åka och pussa en snabbis på hjärtat som jobbar där i närheten men hann tyvärr inte. Sedan har jag inte gjort mer vettigt idag faktiskt, satt på en tvätt och lagat middagen. Tänkte bjuda på recept idag med men tänker köra det i ett eget inlägg som jag slänger in efter detta (:

Sitter och kollar på tv3, har ni sett vad dom har gjort med loggan? alltså 3an, fruktansvärt fult måste jag erkänna! Kommer dom byta tillbaka? är det bara någon dags/vecko grej? vad händer lixom.

 

tycker ni nya 3an är snygg?   "/
Nej, nu ska jag kolla klart på tvn. Tänkte ta och kolla på lite tv och slappa nu, ev. fundera över om jag skulle ta cykeln eller gå bort till "turken" och köpa något att äta på till filmen ikväll, är rätt sugen på vindruvor men det regnar ute, får ta och tänka på saken. hihu (:

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback