sa jag inte att jag skulle kolla vinterjackor?

2009-09-29 | 18:46:28 | Allmänt


Fick gjort mycket annat i stan förutom det jag hade planerat att göra och det var att kolla vinterjackor. Fick med mig en svart stickad mössa och en svart stickad halsduk ifrån H&M och två par tights ifrån BikBok. Sedan hade mina skor jag beställde ifrån Nelly kommit (:



Det är nästan omöjligt att fånga dom på bild, tycker dom är mycket finare irl än vad dom blir på bild. Lite väl små i storleken men dom passar, dom kommer säkert töja sig lite med.

 

årets första köp av halsduk och mössa.



och tightsen ifrån Bikbok som ar fruktansvärt bekväma enligt mig och snygg passform.

Är rätt hungrig så jag funderar på att börja med maten alldeles strax, ungstektfalukorv med potatismos blir det idag. Gottit! Blev så grinig på mig själv när jag skulle sätta på tvätten förut, insåg då att jag glömt av både tvättmedel och sköljmedel när vi handlade igår och det räcker bara till en tvätt till t r ö t t s a m t. Var ju ändå inne igår kunde jag inte kommit ihåg det då lixom? Nej maten var det ja. Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback