PAR-TEEEEY!

2009-09-26 | 21:19:50 | Allmänt


är det verkligen lördag idag? Känns som... jag vet inte vad någon dag mitt i veckan?
Var ute i typ .... 1h igår sedan åkte jag hem. Ingen bra kväll kan man väl säga. Hjärtat, Raz och Bränne kom hem någon timma senare bara. kors-i-taket! Åkte hemmifrån vid 11 tiden och fixade och donade med lite saker, sedan så träffat Kev en snabbis, har gått flera månader sedan vi sågs sist så himla dåligt av oss. När jag kom hem igen så hade Raz och Bränne åkt hem, så tidigt har dom nog aldrig varit härifrån innan (hihu). Träffade även Linnéa häromdagen, har ju varit kass med bloggandet jag vet. Men jag har bara inte haft någon lust eller något att skriva om helt enkelt.

Just nu så sitter jag i soffan och TjiLLar lite, har inget vettigt för mig. Vi skulle varit på bio idag men vi tar det imorgon istället. Hjärtat sitter och spelar och jag slö kollar på tvn, blir väl en film eller något om en stund om han inte fastnar där helt och hållet. Har lite serier jag tänkte kolla på ivartfall så det spelar egentligen ingen roll, jag får ju han helt för mig själv imorgon (:  Vi funderar på att se Final Destination 4 3D någon som sett den än? Hoppas 3D är ballt ivartfall! Vi körde dom gamla Final Destionation filmerna i veckan bara för att typ. Men vi får väl se vilken vi bestämmer oss för att se till morran (:



Nu ska jag ta och ta fram mjölkchokladen jag köpte förut (A) hör att den kallar på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback