PÅPCÅRN YEAAAH!

2009-09-15 | 21:15:33 | Allmänt



Har precis kollat på Idol, med lite tända ljus och popcorn skålen i famnen. Middag och sedan popcorn på det, jag är inte nådigt mätt så att siA. Vi har en massa skräp vi behöver slänga som inte får plats i våran soptunna så vi (jag) tänkte väl gå bort och slänga det vid containrarna borta vid turken, om Mats nu kommer med. Annars får det hända en annan dag, har verkligen ingen lust att gå bort dit själv med alla stora papperspåsar.





Nej, ska försöka få med hjärtat bort nu. Annars blir det nog att kolla klart på Sex and the city filmen som jag somnade till igår och duscha och fixa mig efter den. Rätt skönt att komma i säng i tid. Även fast man inte har något man måste upp till dagen efter.. (TYVÄRR!) Jag är dock en kvällsmänniska långt ut i fingerspetsarna och kan ligga i sängen i flera timmar innan jag somnar. Till skillnad från Mats som behöver ligga ner i 2 röda innan han somnar, helt insane att man kan somna så snabbt som han gör. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback