Hemma igen..

2009-09-06 | 19:01:47 | Allmänt



IKEA avklarat, det är knepigt att varje gång man är på IKEA så känns det inte ens som hälften av tiden man är där har gått. När vi kom hem va klockan runt 17.30, vi åkte hemifrån runt 15 tiden och det tar 10-15min dit ungefär. Nåväl, vi fick med oss nya saker till köket, tallrikar, bestick, glas, muggar, kökshanddukar och grytlappar. Sedan så fick vi med oss 3 ljusstakar och ljus. Kan visa senare, men inte direkt något speciellt idag. Vi ska köpa lite gardiner, nya sängkläder och lite byrå/gaderob och sådär senare sängkläder va istortsätt helt utsålt idag, inget av dom vi kollade på fanns inne. Sedan hoppas jag på att vi köper en större säng snart med, så jag kan gotta ut mig RIKTIGT ORDENTLIGT utan att nästan ligga över hjärtat. (;

Jag har diskat och plockat undan och lite sådär sen vi kom hem, satt på en tvätt med och tänkte strax börja med maten. Mats har hamnat vid datorn, jag tror han har kommit in i en liten spelperiod nu igen för vissa veckor spelar han verkligen inget alls. Han är söt min skrutt! ♥



Sitter och kollar lite på tvn kollat Greek men det är slut nu, reklamen visar nya Roast på berns som har premiär imorn verkar lite halv roligt vad tror ni om det? Åh, nu börjar ju Privileged med, attans oxå maten får nog vänta lite till. Eller så får jag springa mellan varven det funkar ju oxå, hihu. Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback