glöm inte Idol!

2009-09-08 | 20:22:02 | Allmänt


Det slog mig att Idol har ju faktiskt premiär idag, så jag satte precis på det och första tjejen kom precis in i rummet och hon, hon fick mig till att rysa från top till tå. Så ikväll kommer jag vara bänkad framför Idol, säkert många goda skratt hahaha (: Jag är egentligen inget Idolfan, va väl första 2 åren, sedan så har jag bara sätt några avsnitt från varje säsong. Men blir nog att kolla en del iår om det är intressanta personer.

Är mätt och belåten, lagade egna hamburgare idag och det var såklart gottit.




Idag har jag inte gjort speciellt många knop egentligen dammsög och diskade, plockade och tvättade egrann men det är det istortsätt. Sedan har jag legat och kollar ett par avsnitt av Grey´s Anatomy s5, tröttnar aldrig.  Har ju s1, s2, s3 och s4 på box. Men inte s5 så funderar på att klicka hem den snart, måste ha!  Nej nu ska jag ta och koncentrera mig på tvn. Later!


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback