Normal sa du?

2009-09-26 | 21:40:15 | Allmänt


Jag lovar att jag är normal egentligen.. Ibland är jag bara lite.... jag vet inte vad! HAHAHA.




Synd att jag inte kan få med mina ljudeffekter på bild. (Kanske tur för eran del (; )



Kör med den överdrivna blinkningen och säg något i stil som "Ser att du inte har några trosor på dig. Oj förlåt, min klocka går två timmar före!" eller "Hej, suger du av främlingar eller ska jag presentera mig först" så är ni nog all in guys. Eller kanske "Min pappa är rik, vill du hångla?" Menar den charmiga blinkningen och en shysst raggningsreplik, vilken tjej snubblar inte då? (förmodligen när hon försöker springa för livet i sina 12cm höga klackar och fastnar i trappans list!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback