ananas or ana-n-as?

2009-09-20 | 19:13:53 | Allmänt


sitter och väntar på att maten ska kallna lite, den kom precis precis ut ifrån ugnen. Idag blir det ja vet inte riktigt vad man ska kalla det.. en typ av hawaii-gratäng? Nåväl, kassler, ananas, grädde, curry and so on sinnes gott ivartfall.

Har städat lite, dammsugit och torkat lite damm osv. sedan fick jag hjärtat till att cykla och köpa det som fattades till maten och sedan så ställde han sig även och diskade. Han tyckte jag skulle slippa det idag, sötgröten (; Har även vikt lite tvätt och slängt i en maskin och ska nog ta och slänga i ytterligare en faktiskt. GUUUUUUD VAD DET DOFTAR GOTT IFRÅN ÖVERVÅNINGEN.. helt insane. Sitter nere i sängen, låg och kollade på Twilight här innan nämligen! Säger fortfarande hur mycket jag saknar vissa detaljer, na na na na na. Nej nu ska jag ta och äta, den lär ha svalnat lite nu, blir nog att kolla något avsnitt på en serie till maten eller zappa lite på tvn kanske? Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback