aj mina fossingar!

2009-09-17 | 21:30:29 | Allmänt


Kom hem för en stund sedan (jaja, ca 1h sedan), hunnit göra lite käk och äta. kokade lite korv. Så avancerat blev det, nästan skratt retande men det satt iaf gott i magen jag va vrål hungrig. Har som sagt jobbat idag 11.30-19.30 var det meningen att jag skulle jobbat men jag kom inte därifrån förens 19.55. Mina fossingar känner av att verkligen stå upp HELA DAGEN, ända gången man får sitta är när man har sin lunch, stod väldigt mycket på mitt förra jobb med men verkligen inte HELA dagarna, hoppas att dom vänjer sig snart. ^^

Imorgon ska jag jobba igen, samma tid som idag så efter jobbet imorgon blir det nog inte så många knop gjorda. Hoppas iaf på att få en date med mitt hjärta på lördag, biomys eller något liknande (:
Nä, hörrni. Nu ska jag ta och läsa lite mail sedan så ska jag duscha och efter det blir det nog faktiskt sängen. Jag är sinnes trött så hoppas på att få kunna somna i tid idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback