090902

2009-09-02 | 22:28:52 | Allmänt



Just det ja, har ju fått hem paketet ifrån Bangerhead efter många om och men. Jäklar vad rörigt det har varit, först kom det inte fram i tid även fast det var utskickat och sedan så dumpade posten av det i Kungälv istället för Stenungsund. Efter 2 dagar så skickade dom sedan vidare det till Stenungsund... Nåväl, nu är det iaf här hemma i trygghet + OSiS+ flatliner. Behöver ju även en ny hårfön då min gamla är helt körd, men det får jag tänka på mer nästa månad. Nu sitter jag och kollar på nyheterna, jäklar vad vuxenpoängen som klirrar nu för tiden (;

Gah, påtal om saker som har med hår att göra så blev jag påmind om att jag behöver besöka en frisör, helst igår. Klippning och slänga i lite slingor i guldigatoner tror jag. Ska försöka att hålla mig ifrån att färga mig mörk denna hösten/vinter som jag alltid gör tabben och gör annars. Stormtrivs i ett par veckor sedan så gråter jag snarare floder av saknad till det blonda. Nåväl, får ta tag i det imorgon när jag vaknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback