tjena kexet, står du här och smular.

2009-10-01 | 22:36:43 | Allmänt



Min kära pojkvän hade idag hittat till Göteborgs kex efter jobbet och fick med sig en del hem, om det kommer bara svårt att hålla fingrarna i styr? något så fruktansvärt. Kan ju hoppas på att någon kommer på fika någon dag så kan jag bjuda på kakor (och få en anledning till att äta dom utan ångest). hihu! Vi kollade på filmen G-Force förut, lite löjlig måste jag erkänna kanske hade varit lite ball om man gick på bio och såg den som 3D men inget att hurra över annars ass. Just nu ligger jag faktiskt i sängen och tänkte kolla på lite Gossip Girl. Sedan ev. någon film om jag inte kan somna, och så känns det just nu. Gick egentligen bara och la mig för att hjärtat vart fruktansvärt trött, men han har ju inte ens kommit ner och lagt sig än så får ligga här själv ett tag antar jag. Imorgon tänkte jag försöka ta tag i träningen igen, eller ringa och höra om dom tinat upp mitt kort på sportlife än. Frös det ett tag då jag inte tränade men nu är det dax igen känner jag.. ångesten börjar smyga sig på lite lätt nu... nyttigt att träna, behöver bara hitta lite motivation för att komma igång. Går det att köpa någonstans? Här i stan har jag ingen träningskompis tråkigt nog kanske kan få syrran till att börja träna på sportlife igen, men hon har precis börjat i Vollyboll. Hjärtat har tänkt att börja träna, kanske kan skynda på hans tänkande lite någon dag. Har jag tur så slutar han röka i samma veva. Ingen hade blivit gladare än jag då...



Dagens middag, är mycket godare än vad det ser ut att vara som tur är :D
Nu ska jag ta och kolla Gossip Girl. Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback