Snabba Cash

2009-10-16 | 23:25:49 | Allmänt


Jag vet att jag bloggat om Snabba Cash innan och lagt ut teasern som finns på YouTube, och nu gör jag det igen. Jag tror verkligen att filmen kommer bli superbra, då boken är helt fantastisk. Löve it. Om någon där ute mot förmodan har missat denna bok så gå genast och köp eller låna den, lovar er att ni kommer sitta som trollbundna tills ni läst ut den. Jag läste boken precis när den kommit ut så det vart ett tagsen, ska nog gå och köpa mig den snarast och läsa om den. Snabba Cash läste jag när jag vart iväg på en resa och släpar aldrig med mig böckerna hem igen utan lämnar dom öde när jag läst ut dom. Många hotell har ett eget litet bibliotek kan man säga, folk som lämnar kvar sina böcker så som jag gör och hotellen tar många gånger vara på dessa och skaffar sig sitt egna lilla internationella bibliotek, smartidé alltså. (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback