M+M <3

2009-10-03 | 23:20:46 | Allmänt


Nu har vi äpplepaj med vaniljsås och såklart vart den super god, så simpel och SÅ GOD. Gosh! Älsklingen satt och kollade på Lock N´ Load eller vad tusan det heter och jag lyckades somna undertiden. Meningen vart att vi skulle sätta på en film efter det avsnittet men han tyckte att vi skulle lägga oss istället eftersom jag låg där och halv snarkade (drömde att jag snarkade med, ni vet sådär tyst som inte ens kan räknas som snarkningar egentligen och ja tydligen så hade jag gett ifrån mig egrann sånna, hahaha jag säger ju att jag är dyngtrött!.), vilket är en idé jag inte är så sen att hänga med på idag. Sätter på filmen här nere sålänge och ser hur långt vi kommer, annars får vi kolla på den imorgon helt enkelt.  Men nu ska vi ta och mysa ner oss.. :)



trädstammen på äppelträdet i trädgården förstår dealen. Tycker om min Mats något så oändligt... ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback