lördag..

2009-10-03 | 15:42:47 | Allmänt


J A G   Ä R  T R Ö T T!
Har precis satt mig ner egrann, vi har ju varit på Ullared idag och som jag misstänkte så är det där stället inget att hurra över. Vi fick köpt 6kg tvättmedel, duschcremé, tvål, dörrmatta, 3 ljus.. fryspåsar och lite sån småskit som är bra att ha på lager då det tar slut snabbt. Vi tog en sväng in och skulle handla jäst till bullbaket imorgon påvägen hem, men såklart var jästet slut. Jag blir så trött, funderar på att cykla bort och se om tempo ev. kan ha, eller ohrka åka in till coop imorn och se om dom fått in. tröttsamt, jag som såg fram emot bullbak! "/

Igår kväll var vi ju som sagt på bio, det blev The Surrogates och den vart bra, och jag fick mina sourcreamsnacks fruktansvärt gott dom tog slut väldigt snabbt. Ikväll blir det nog inte många knop gjorda, jag tror det är vädret som tröttar ner mig såpass mycket, regn, regn, regn och åter regn. Blir nog att inta soffan och kolla på film ungefär. Vad ska ni hitta på såhär på en lördag? (:



Nu ska jag slänga på en tvätt, sedan överväga att ta en powernap på 30min. Är verkligen jätte trött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback