Flickan som lekte med elden.

2009-10-23 | 16:23:33 | Allmänt


Fredag, igen. Helt sick, jag var helt bomsäker på att det var onsdag igår men när hjärtat nämnde att det var fredag imorn(idag) så blev jag helt ställd men tydligen vart det då torsdag igår jag har kanske inte alltid så stor koll? När jag är utomlands har jag ingen som hellst koll på dagar, om det är måndag eller torsdag, söndag eller tisdag. Verkligen helt körd när det gäller semester och hålla ihop dagar. Vad ska ni hitta på denna fredag? Själv så ska jag och världensbästaste mysa i biomörkret till flickan som lekte med elden. Att gå på bio är übermysigt, lÖve it!

måste tyvärr erkänna att jag har egrann huvudvärk och har nyst en hel del denna dag. Fruktansvärt irriterande att jag går runt och är sån emellanåt och halv snuvig ibland. Ska nog ta mig en alvedon och slänga i mig en macka i väntan på att jag ska börja göra middag när hjärtat har kommit hem.



Du&Jag ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback