Hunybunch suga plum, pumpy ummpy umkin.

2009-10-05 | 16:12:17 | Allmänt


Igår blev det inget bloggande, men det vart en väldigt lugn dag. Städade egrann sedan så käkade vi pizza, dock vart det inte alls gott och vart inte sugen på det trots att jag trodde det borde tagit en hamburgare istället ^^ sedan kollade vi på The Bourne Supremacy och The Bourne Ultimatum. Och ja, det vart våran kväll igår ungefär.

Min kamra blev btw dränkt av Coca Cola igår, hade lagt den på golvet precis brevid bordet när vi skulle äta. Och SHOFF så lyckas hjärtat välta ut mitt fulla glas med Coca Cola och såklart hamnar istortsätt allt över kamran, den badade i cola med andra ord. Men den funkar som den ska, luktar lite sött och så bara hahahaha. Olyckor händer väldigt lätt ibland. Nu ska jag vika tvätt sedan ska jag nog ta och handtvätta ett par plagg, får slänga i min gamla vinterjacka i tvätten med, får använda den tills jag hittat en ny ivartfall. Funderar på att ta och åka in till stan imorgon och kika lite kanske? Ska ta och kolla om jag hittar en present till Linnéa med, hon fyller ju 20 till helgen. Tvätta va det ja! Hjärtat slutar jobba om ca. 50min. Yey, soligt väder så jag hoppas på en promenad när han kommit hem. Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback