nattuggla?

2009-10-25 | 01:59:04 | Allmänt


Det är lördag, jag är väl medveten om att klockan är närmare 02.00 (eller har klockan ställt om sig själv? borde den väl göra? eller?) men jag är super pigg. Om man bortser ifrån att jag mår egrann kasst, har svettats/frösit om vartannat hela dagen och ju mer klockan blir ju ondare får jag i kroppen vilket brukar vara ett tecken på feber på mig (ont i leder). Tog en alvedon och värken har ivartfall stannat och inte blivit värre men nog om..

Igår vart vi ju som sagt på bio och såklart vart den bra som jag trodde. Vi vart hemma rätt sent då vi precis missade våran buss så fick vänta i 17 min, men vad ska man klaga över egentligen? Skönt att bo där det går bussar 24/7 inte ofta man får vänta utan dom kommer ju rätt ofta så att siA. Hjärtat somnade som en liten bäbis med sitt huvud i mitt knä ett tag då jag kollade på Greys Anatomy när vi kom hem igår. Vilket han brukar göra, ligga på varandra är vi rätt bra på. Så mysigt, finns inget bättre än han. ♥





Nu ska jag ta och kolla på någon av Harry Potter filmerna eller Hata Göteborg. Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback