smile like u mean it.

2009-10-02 | 16:43:30 | Allmänt


Jag nämde ju här om dagen att jag köpte två par nya tights på BikBok, och nu har jag invigt dom och guuud så sköna dom är och framför allt varma hur skönt som hellst i höstvädret som är just nu. (Jag som är frysarN annars, jätte lättfrösen. Går jag ut med vanliga leggings så fryser jag dirr nu när det är lite kallare.) Idag strålar solen med, vilket jag verkligen inte klagar en sekund på. Gick ut och gick en sväng, dock vart jag bara ute i ca 35 min men det är alltid något och såklart med musik i örona, mycket feelgood låtar idag. Känner mig sådär bara jätte glad idag, vet inte riktigt varför, är trött och sleten men samtidigt väldigt, väldigt glad vilket såklart är überbra. (är nog feelgood låtarna som har hjälpt det på traven. (; )



bekväma och varma, dunderbra!

btw, la ni märke till att det åskade inatt? det kom några rejäla knallar, det varade inte så länge som tur va. Nu har klockan passerat 16:30 och hjärtat slutar vid 17.00. vi funderar på bio ikväll men jag kan inte riktigt ta steget och köpa utan att han sett platserna, det är rätt fullbokat och platserna är rätt lång ut på sidorna det som finns kvar så han får bestämma. Annars så får det bara bli att vi käkar/fikar i stan ikväll och film hemma i soffan. Inte fyskam det heller, eller hur? Dock är jag fruktansvärt sugen på sourcreamsnacks! GAH!

Nu ska jag diska, sedan ska jag hoppa in i duschen. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback