lala la la lalalalalalalaaaaaaaaaaaa

2009-10-14 | 14:22:53 | Allmänt


Jag har sovit så himla dåligt inatt, helt värdelöst. Har drömt något så fruktansvärt, inga roliga drömmar för femöre. Sådanna man blir ledsen, arg, besviken och helt genom svettig av. Tusen olika personer inblandade. Om jag har grinat i sömnen skulle det inte förvåna mig det minsta. USCH! Vaknade runt 11 ordentligt och gick ut och gick en sväng, verkligen kallt ute nu. Vart 3 grader enligt termometern i köksfönstret, känner att jag måste köpa vantar snarast till mina stackars händer som blir till isbitar direkt. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på härnäst, funderar på att försöka få tag i lil sis och träffa henne idag. Var ett tag sedan..


Jag tänker alldeles för mycket, jag blir tokig på mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback