bloggtorka? Skämta inte..

2009-10-13 | 22:33:31 | Allmänt


Jag måste erkänna att jag har verkligen ingen lust alls för att blogga nu för tiden (vilket som märks antar jag(; ), har iaf lämnat in min kamra. Kan ha med att göra att jag känner att jag verkligen inte kan bjuda på några som hellst bilder i stortsätt. Lite bilder är ju iaf trevligt, att bara sitta och få massa ord in knullade i ögonen hela tiden kan inte vara speciellt roligt? För övrigt så lovade dom att det skulle ta 2-4 veckor tills jag fick kamran tillbaka, nu är det helt plötsligt 4-6 veckor. SÅ JÄVLA TRÖTTSAMT SÅ JAG VILL BARA LÄGGA MIG NER OCH GRINA..

Har städat, tvättat, lagat pannkakor i en evighet idag. Dubbelsats tar en evighet att steka uppenbarligen, Mats får med sig en hink med pannkakor till jobbet imorgon utan att överdriva. Och nu tänkte jag ta och lägga mig überskönt i sängen och kolla på Gossip Girl och sedan lite OTH i sin vanliga ordning. Hjärtat sitter och gormar i vent så jag antar (vet) att han spelar lite.

Jag saknar ridningen och hästarna något så fruktansvärt just för tillfället. Det är verkligen hemskt att inte bara kunna öppna dörren och ha dom där. Morando har jag hyrt ut på foder till en som hade hästar i samma stall för en tid hon har haft honom hela sommaren och kommer ha han under vintern med. Pistol har syrran hand om och ja dom andra som jag rider (red...) Preme Ffatal, Bolisia, Nischaala and so on dom saknar jag med. Direkt jag får iordning på min ekonomi och hittar ett bra stall i här i närheten så kommer jag ta tillbaka Morando direkt.
Att ha häst är ju inte direkt billigt, synd att jag gått och blivit vuxen och inte kan åka helt och hållet på pappa längre.



Preme Ffatal en utav dom jag rider utöver mina egna.



Morando, min egna.



Pistol, delar jag tillsammans med mamma och syster.


Sedan så saknar jag att ha husdjur i huvudtaget något så fruktansvärt det är verkligen något som saknas. Som ett stort hål, djur får mig att må bra.. Katt, Hund. Katt har jag tid med.. Jag saknar min Gucci. Äskling, snälla ge han ett försöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööök!

Gossip Girl var det ja.. Later!



Kommentarer
tanja säger:

Nice blogg :) Allt bra ? :)

2009-10-13 | 22:55:20
Bloggadress: http://tanja88.blogg.se/
Leia säger:

Bloggtorka är lätt hänt.

2009-10-14 | 13:14:01
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/
Ellinor säger:

Du har inte lust att dra upp dit och rida nån dag kanske? Låter som om båda har nästan behov av det haha

2009-10-14 | 19:51:08
Bloggadress: http://ellinorej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback