Algrens bilar och PimPim

2009-10-22 | 19:31:49 | Allmänt


... är något som jag är FRUKTANSVÄRT sugen på just nu, helt insane. Idag har det inte blivit många knop gjorda kan jag lova herregud alltså nästan så jag får dåligt samvete faktiskt, lagade mat när hjärtat kom hem. Min supergoa qourngryta med champinjoner men just nu så är jag fruktansvärt rastlös, säkert varav jag är supersugen på ahlgrensbilar och PimPim så jag ska nog ta och knalla bort till turken och köpa åt mig efter mina behov eller något liknande och sedan begrava mig i sängen under ett varmt täcke och kolla på någon film eller fortsätta att dra igenom OTH. Superspännandedagva?

Har ni hört Rihannas nya singel btw? Russian Roulette.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback