091031

2009-10-31 | 23:38:04 | Allmänt


Min kropp är så mör just nu, herrejösses alltså. Hahahaha har fan ont överallt, inte van att "slita" så längre och att behöva mocka 17 boxar när man knappt mockat en box sedan i vintras så känns det vill jag lova. Och imorgon så är det bara att köra igen, kommer vara helt mördbultad på måndag, ska bli kul och se om jag kan resa mig upp ur sängen utan att gnälla. Fick en väldigt tråkig syn när jag kom till stallet tidigare idag. Bolack var borta... jag förstod direkt att vi varit tvugna att ta bort honom då han varit dålig sen i sommras, så himla ledsamt och mamma ville spara mig dom tårarna. Tänkte inte mer på att det fattades mer hästar då vi lämnar ut kallbloden på foder över vintern. Eller ett par av dom iaf, sen så läste jag i stalldagboken att den 28/10 så försvann Bolack, Vicky och Kajsa till dom evigt gröna ängarna. Jag har gått och fällt tårar exakt hela dagen, fyskam vad jobbigt.

En glad nyhet är iaf att vi fåt två nya pollar i stallet, en söt liten nordsvensk och en Welsh (C-ponny). Riktigt söta och trevliga båda två. Har även fått umgås med syster ikväll, vilket känndes skönt. Vi har skrattat åt varandras problem, mobbats lite grann och öppnat oss riktigt ordentligt. Hon är bara så himla vettig ibland, men så är det väl alltid med stora syskon. Helt otroligt vilken påverkan dom har på en egentligen.





Två riktiga kelgrisar är vad som är, Cassandra och Chrunch? gah minns inte namnet riktigt på Ponnyn..



Petra.



och alltid lika glada Rex som jag har passat hela dagen och även imorgon. Är jätte gärna hundvakt mest hela tiden åt denna duvan (han låter som en duva när han gnäller när han vill ut på kvällen.. hahaha)


Jag ska upp och släppa ut hästarna vid 8 imorgon. Jag kommer vara så jävla trött, är jävligt trött men är väldigt osäker på om jag kommer kunna somna än på länge. Min pojkvän vill inte prata med mig idag tydligen.... Han verkar ha bättre för sig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback