091021

2009-10-21 | 14:51:48 | Allmänt


Har drömt så fruktansvärt helknasiga saker inatt, jag förstår verkligen inte vart allt kommer ifrån. Om min fantasi kan skena iväg? Ja det vart då inget skämt ivartfall. Sedan så drömde jag egrann om Thailand, resan som närmar sig med stormsteg. Det är ju snart November ffs, helt galet vad tiden går fort ibland. Ska bli obeskrivligt skönt att komma iväg till värmen i hela 4 veckor och bara slappa, njuta och framför allt bara vara.

 

Sitter och funderar på om jag ska ta mig en promenad nu eller senare, hellst hade jag velat att hjärtat ska följa med på en promenad senare ikväll. Men måste erkänna att vi är väldigt, väldigt dåliga på´t även fast vi sagt att vi ska börja. Dålig motivation hos oss båda kan jag ju säga.. Men det kommer nog någon gång. Någon som vet om man kan köpa ett jobb och lite motivation på nätet? Typ - Blocket.se? Nu när jag ändå sitter och babblar om ingenting och lite därtill så kan jag lägga till att jag igår fick ett shoppingsug utan desslike. Jag tänkte försöka flirta med pappa om en mini shopping runda snarast, hittade två par stövlar på Din Sko igår av misstag som gav mig ett måstehabegär omedelbart.ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH GE MIG! Min mage kurrar egrann så jag ska nog ta och slänga i mig lite rester ifrån gårdagens middag, typ tacogratäng. Idag ska jag laga Hawaiigratäng, GOTTIT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback