Julstämning?

2009-11-24 | 20:54:47 | Allmänt


Folk tjötar hit och dit ang. julen så som; vart man ska tillbringa julafton, vad man önskar sig i julklapp osv. men jag har noll julstämning i kroppen just nu - jag som älskar julen. Dax att börja julpynta så jag får lite stämning? Försöker sitta och fila på vad jag önskar mig i julklapp, det smyger sakta men säkert upp lite småsaker i huvudet på mig och jag borde skriva ner det för annars försvinner det nog lika fort som det kom (:

Filar såklart även på vad jag vill ge folk i julklapp iår, dock är inte kassan speciellt stor iår så det får enbart bli till dom närmaste. Till älsk har jag redan kommit på sedan en liten tid tillbaka (; och även till mina urgulliga brorsdöttrar och samt till mamma&Håkan alltså fyra avklarade (ger mamma&håkan en gemensam). Pratade precis med min big sis i telen och vi ska ses nästa vecka för lite julshoppning, kommer bli myspys. Vi har ivartfall bestämmt att lägga mindre pengar på julklappar åt varandra iår och mer på födelsedagspresenter, vi båda fyller ju i början av året. Hon 9 januari och jag 4 februari, dock är jag ju i Thailand på hennes födelsedag så funderar på om jag ska ge den precis innan jag åker men nog om.



Saknar mina små krabbetaskor, Samantha & Jessie. ♥



Nu ska jag nog ta och kolla på OTH, sedan duschen. Hepååååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback