fuckingjävlakuk åmål!?

2009-11-05 | 00:26:53 | Allmänt



Herrejösses, jag kom på att jag inte har sett Fucking Åmål på hur många år som hellst. Hur jag kom på detta vet jag inte riktigt för jag har inte hört någon nämna den eller något liknande, kan vara så att den kom upp i mina tankar när jag tidigare ikväll såg på fråga olle dokumentären som handlade om Bi, homo, transexuella osv. Nu ska jag ivartfall trots den sena tiden ta och sätta på Fucking Åmål. Jag har sagt flera gånger att jag är en nattuggla en tvättäkta sådan, nätter is mah thäng. Tyvärr, hade jätte gärna varit morgonpigg och kvällstrött men drömma går ju. Mötte som sagt hjärtat på hjalmar och gick och handlade, sedan så diskade jag och lagade mat. Sedan har jag mest slökollat på tvn. Gav min karl lite "massage" amatörmassage. Jag vill ha en massagebok, jag vill lära mig lite amatörigt sådär.

Har för övrigt tagit tag i mitt liv lite idag och skickat in 5 arbetsansökan till olika ställen. Men har inte så jätte jätte stora förväntningar på att få höra av dom, men hoppas kan man ju göra. Ska fortsätta lite imorgon och sänka ribban ett snäpp, man är alldeles för kräsen. Eller jag är, trots att jag är väl medveten om att jag inte borde vara det. Det är lite jobbigt att inte ha en gymnasie utbildning, men samtidigt har jag arbetslivserfarenhet istället och när man söker jobb så är det ibland bra, ibland "inte" bra. Kan egentligen inte säga så, såklart vill alla ha någon med lite arbetslivserfarenhet, men såklart tar gymnasieutbildning större tyngd på flera ställen. Jag tror dock att jag som har mött situationer i ´verkligheten´ skulle kunna bemöta en kund "bättre" en än som bara har det i det teoretiska. Mah, vet egentligen inte vart jag ska komma eller vill komma så jag lägger ner med att skriva nu det är lika bra hahaha (:

Nu; Fucking Åmål!
Hepååååree.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback